Ogólny
Potrzebuję akcesorium lub części zamiennej. Gdzie mogę je kupić?
Jeśli zakupiłeś produkt Joie w jednym z naszych partnerskich sklepów, skontaktuj się z tym sklepem w celu uzyskania wsparcia, ponieważ umowa sprzedaży została zawarta z tym sprzedającym, dlatego on będzie w stanie najlepiej Ci pomóc w naprawie lub zakupie części zamiennej lub innego akcesorium do Twojego produktu. Jeżeli sklep nie będzie w stanie Ci pomóc skontaktuj się z nami, a nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością udzieli Ci wsparcia.
Zgubiłem/am instrukcję obsługi. Czy mogę dostać nową?
Instrukcje obsługi możesz znaleźć w karcie danego produktu na stronie internetowej.
Czy mój produkt Joie jest objęty gwarancją?
Zakres gwarancji na produkty różni się w zależności od regionu i podlega lokalnym przepisom. W Polsce produkty Joie objęte są 24 miesięczną gwarancją dystrybutora produktów, z możliwością jej przedłużenia o 12 miesięcy. Szczegóły przedłużenia gwarancji znajdziesz tutaj .
Czy mogę dokonać bezpośrednio zakupów poprzez stronę?
Tak! Kliknij jeden z linków danej kategorii spośród tych znajdujących się w naszym menu, aby wyświetlić produkty dostępne do zakupu bezpośrednio u dystrybutora Joie.